sábado, 10 de enero de 2009

Web 2.0 eta INTERAKZIOA

Espero dut nire bitakora txiki honetatik zehar gauza edo bitxikeri batzuk ikasi izana, kontzeptu guzti hauek aurreko urtetatik landuak ditugu baina uste dut oroitzea eta batez ere orain karrera bukatzear gaudela gomendagarria dela..Klasetara behin betiko saltoa eman baino lehen..

Beraz, azken power point bat usten dizuet azken sarrera hobeto uler ditzazuen. Power point honetan, Web 2.0k ( E-learning aritik) eta Interakzioa hezkuntza arloan duten erlazioa azaltzen dut labur -labur. Espero dut ulertzea baina batez ere kontzeptu hau ez ustea teorian eta praktikara eramatea!! Interakzioa baita, behin eta berriro diodan moduan, aurrera eraman behar dugun metodologia gure klaseetan.. Beraz, animo danoi eta sorte on zuen praktiketan!!


No hay comentarios: